FAQ – Najczęściej zadawane pytania

antybąkowa bielizna pochałaniająca gazy bąki najważniejsze pytania FAQ

Pytania o bieliznę

Q: Czy antybąkowa bielizna ukryje także dźwięk puszczanych wiatrów?

A: Bardzo nam przykro, ale w tej kwestii bielizna pozostaje bezradna. Potrafi wyeliminować brzydki zapach, ale nie wpływa na dźwięki. Stąd nasze motto: “Nie możemy obiecać, że Twoje bąki zaczną pachnieć fiołkami – ale możemy obiecać, że przestaną pachnieć w ogóle. Tylko nad dźwiękiem musisz popracować”. Na pociechę: większość ludzi uczy się przyjmować podczas puszczania wiatrów taką pozycję, która pomaga minimalizować dźwięki – instrukcję znajdziesz tutaj: Jak bezkarnie puszczać bąki. W najgorszym wypadku zawsze pozostaje Ci głośne chrząknięcie…

Jako taką możliwość tłumienia odgłosów ma wkładka między pośladki – Carbonana. Ale wkładka też może je tylko przytłumić, a nie całkowicie wyeliminować.
Q: Czy bielizna rzeczywiście będzie działać rok albo dłużej?

A: Na taki czas działania został zaprojektowany panel węglowy — i to panelu węglowego dotyczy ta obietnica. Oczywiście, panel węglowy będzie działać tak długo (a nawet dłużej) pod warunkiem, że będzie właściwie pielęgnowany, tzn. bielizna będzie prana w czystej sodzie, bez użycia innych środków piorących czy zmiękczających, a używana do prania woda będzie przyzwoitej jakości (bez dużych zanieczyszczeń). Trzeba o tym pamiętać, bo już jedno pranie z użyciem proszku do prania zniszczy panel i sprawi, że przestanie on działać.

Jednak bielizna, oprócz panelu węglowego, składa się także z bawełnianej tkaniny. I ta tkanina także wytrzyma dość długo — ale także pod pewnymi warunkami.

Jeśli kupujesz jedne majtki, a potem nosisz je codziennie i codziennie pierzesz, to wiadomo, że bawełna nie zniesie tego dłużej niż kilka miesięcy — to w końcu zwyczajna bawełna, a nie specjalnie wzmacniana tkanina wojskowa. Bieliznę produkuje się z delikatnych materiałów, żeby zapewnić komfort noszenia i nie można oczekiwać, że będzie Ci służyć przez lata.

Jeśli tak dobierzesz rozmiar, że majtki będą zbyt opięte, a przez to cały czas na pupie mocno naprężone, to bawełna też się wyrobi, zwłaszcza w okolicy szwów. Jeśli będziesz je energicznie podciągać czy szarpać zakładając, bawełna także nie wytrzyma.  

I może się okazać, że — choć panel węglowy dalej działa — to bawełna zwyczajnie osiągnęła szczyt swoich możliwości.

Dlatego, jeśli chcesz, by antybąkowa bielizna Ci długo służyła, trzeba o nią dbać nie tylko pod kątem aktywności panelu z węglem, ale też pod kątem wymagań bawełny.

Q: Czy sprzedajecie bieliznę dziecięcą?

A: W tej chwili nie. Niewykluczone, że taka bielizna pojawi się w przyszłości – ale to już zależy od producenta. To, co można zrobić w tej chwili, to spróbować dopasować na dziecko bieliznę w najmniejszym rozmiarze – XS. W przypadku nastolatka lub wczesnego nastolatka powinno się udać :).

Q: Jak długo moja filtrująca gazy bielizna będzie je rzeczywiście filtrować?

A: Bielizna powinna działać skuteczne przez cały czas jej „życia” – to znaczy rok albo trochę dłużej. Oczywiście pod warunkiem, że będzie właściwie prana (patrz: punkt poświęcony praniu antybąkowej bielizny). Po tym czasie należy ją wymienić na nową.

Często się zdarza, że panel węglowy wciąż filtruje zapachy, ale w rocznej bieliźnie zużywa i niszczy się bawełna. Najczęściej niszczy się w okolicy szwów; a im bardziej jest opięta na pupie, tym szybciej może się rozejść w okolicy szwów. W takiej sytuacji bieliznę także należy zastąpić nową parą majtek. Weź też pod uwagę, że jeśli w używanych intensywnie majtkach po roku noszenia zużyje się bawełna, nie stanowi to podstawy do reklamacji.

Jeśli jednak kupujesz sobie parę antybąkowych majtek, aby używać ich okazyjnie, np. podczas podróży samolotem (a więc kilka razy w roku), to jedna para majtek może wystarczyć CI na całe życie 🙂 

Q: Jak należy prać bieliznę filtrującą?

A: Aby zapewnić bieliźnie maksymalną trwałość i skuteczność, należy ją prać w temperaturze do 40 stopni Celsjusza, ręcznie lub w pralce. Do prania nie wolno używać proszku, płynu zmiękczającego czy wybielaczy. Jeśli ich użyjesz, zniszczysz wstawkę węglową i bielizna straci swoje właściwości! Użyj za to czystej sody krystalicznej (możesz ją dostać tutaj: soda oczyszczana). Jeśli jej nie masz, możesz użyć sody oczyszczanej, dostępnej w supermarketach. Ilość, potrzebna do jednego prania to 100-200g – czyli od pół szklanki do niepełnej szklanki (w zależności od tego, czy pierzesz ręcznie, czy w pralce). Suszenie: można suszyć w suszarce (w średniej temperaturze), na średnio rozgrzanym kaloryferze lub na sznurku, w dobrze wentylowanej łazience. Upewnij się, że bielizna jest całkowicie sucha, zanim  ją założysz! Pamiętaj: bielizna po pierwszym praniu może się nieco skurczyć – może stracić do 4 proc. swojego rozmiaru. Dodatkowy bonus: wyprawnie bielizny z dodatkiem sody w pralce sprawi, że wnętrze pralki się odświeży, soda wygania też złe zapachy. Jeśli chcesz, możesz pobrać wersję PDF z instrukcją prania – kliknij TUTAJ.

Q: Z jakich materiałów jest wykonana filtrująca gazy antybąkowa bielizna?

A: Bielizna filtrująca gazy marki Shreddies jest wykonana z dobrych materiałów i z ogromną dbałością o szczegóły. Skład materiału, z jakiego jest uszyta, to bawełna (95 proc.) i elastan (5 proc.), czyli tak zwana lycra. Bawełna jest miła w dotyku, przyjemna dla skóry, pozwala skórze oddychać. Jest delikatna i przyjemna w noszeniu. Dodatek elastanu zapewnia bieliźnie właściwe przyleganie do ciała.


Pytania o właściwy rozmiar bielizny

Q: Mam nietypowy rozmiar, co mogę zrobić?

A: Bielizna jest szyta według pewnego modelu, zwanego sylwetką krawiecką. W życiu jednak bywa różnie i nie każdy ma sylwetkę idealnie pasującą do modelu. Może więc być tak, że jeden wymiar bielizny pasuje (np. obwód w talii), ale inny już nie (np. obwód nogawki). W takiej sytuacji rekomendujemy dokonanie niewielkiej przeróbki krawieckiej (najlepiej z pomocą osoby, która się na tym zna) i w ten sposób dopasowanie niepasującego fragmentu bielizny. Jeśli pasuje góra, nie ma sensu brać mniejszego lub większego rozmiaru ze względu na niedopasowanie w innym miejscu. Góra jest tak naprawdę najważniejsza. Nogawki bielizny zawsze można nieco zwęzić lub poszerzyć. Pewnych przeróbek można dokonać też w okolicy górnej gumki, ale trzeba zwrócić uwagę na to, by nie ingerować w bieliznę w tym miejscu, w którym jest wszyty panel z węglem.

Q: Skąd mam wiedzieć, jaki rozmiar bielizny będzie na mnie pasować?

A: To bardzo ważne pytanie! Skuteczność działania bielizny filtrującej zależy — między innymi — od tego, czy jest ona dobrze dopasowana do sylwetki i czy nigdzie nie odstaje od ciała. Materiał musi przylegać do pośladków,  a gumka u góry powinna przylegać do bioder (dopasowanie nogawek jest mniej istotne, choć wskazane). Jeśli bielizna będzie zbyt luźna, gazy będą uciekać górą lub dołem — nieprzefiltrowane. Dlatego dobrze wybierz rozmiar — bielizna jest wykonana według standardowej rozmiarówki (XS, S, M, L, XL, XXL). Ale dla pewności sprawdź rozmiar w naszej Tabeli Rozmiarów – kliknij. Zajrzyj koniecznie, bo zajdziesz tu także wiele wskazówek, dotyczących samego procesu wybierania właściwego rozmiaru.

Pamiętaj także, że w czasie pierwszego prania bielizna może się skurczyć o 4 proc. w stosunku do pierwotnej wielkości (ostrzega producent).


Pytania o wysyłkę

Q: Akceptowane formy płatności – jakie sposoby płatności udostępnia sklep?

A: Nasz sklep udostępnia wszystkie powszechnie stosowane formy płatności. Na szybkie płatności pozwala współpraca z Przelewy24, obsługiwane przez firmę PayPro. Płatności za pośrednictwem Przelewy24 są dyskretne i bezpieczne. Przelewy24 pozwalają na płacenie szybkim przelewem elektronicznym, BLIKiem, kartą kredytową lub elektronicznymi portfelami (Apple Pay czy Google Pay). Korzystanie z Przelewy24 jest bardzo proste: podczas finalizowania zakupów z dostępnych opcji płatności wybierz Przelewy24, zaakceptuj regulamin sklepu, kliknij na “Zamawiam i płacę”, a dalej system sam Cię poprowadzi przez proces płatności.

Jeśli nie ufasz płatnościom zapośredniczonym (choć Przelewy24 są absolutnie bezpieczne i godne zaufania), możesz wybrać płatność przez tradycyjny przelew bankowy. Wystarczy wybrać “przelew bankowy” podczas finalizowania zakupów. Wtedy dostaniesz od nas na maila numer konta i możesz zrobić przelew bezpośrednio ze swojego banku. Na Twój przelew czekamy wtedy 3 dni robocze. Jeśli się w tym czasie nie pojawi, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

A najbardziej nieufnym umożliwiamy opłacenie zakupów gotówką przy odbiorze – wystarczy wybrać płatność na pobraniem (w przypadku paczkomatów, pobraniową opłata jest uiszczana za pomocą karty kredytowej lub debetowej w paczkomacie). Weź jednak pod uwagę, że jeśli się w międzyczasie rozmyślisz, koszt przesyłki pobraniowej już został poniesiony i będzie go trzeba opłacić.

Q: Czy moja przesyłka będzie ubezpieczona?

A: Ubezpieczone są wszystkie przesyłki kurierskie (wysyłamy zazwyczaj kurierem DPD, ale okazyjnie korzystamy z usług firm Fedex i InPost). Zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, przesyłki kurierskie są ubezpieczone na sumę, zgodną z wysokością zapłaconej przez Ciebie kwoty — czyli na pełną swoją wartość, włącznie z kosztem samej wysyłki. Opata za ubezpieczenie jest już zawarta w opłacie za transport przesyłki (doliczona do kosztu samej wysyłki). Ubezpieczenie gwarantuje, że w przypadku zaginięcia przesyłki, cała jej wartość zostanie zrefundowana przez firmę, ubezpieczającą przewoźnika (choć bez papierologii się nie obejdzie).

Przesyłki odbierane osobiście są zabezpieczane przez naszego pracownika :).

Przesyłki paczkomatowe są automatycznie ubezpieczone do kwoty 200 zł.

Na szczęście, jak do tej pory paczki podróżują dość bezpiecznie — jeszcze się nam nie zdarzyło, żeby paczka zaginęła.

Q: Czy przesyłka jest zapakowana dyskretnie?

A: Tak, przesyłka jest zapakowana w taki sposób, że na zewnątrz nie widać, co znajduje się w środku.

Opisana jest neutralnie, jako “artykuły tekstylne”. Ponieważ wiemy, że wielu naszym Klientom zależy na dyskrecji, nadajemy przesyłkę nie z naszego konta Wiatrodyskretni, ale jako nadawcę wpisujemy Spiżarnia Zdrowia.  Tak więc nawet nazwa firmy nie będzie niczego sugerować. Etykieta na paczce wygląda tak (tutaj widzisz etykietę paczkomatową). Etykieta paczki kurierskiej różni się tylko tym, że widać na niej Twój adres, natomiast zawartość także figuruje jako “artykuły tekstylne”.

 

etykieta przesyłki paczkomatowej nadanej przez sklep wiatrodyskretni

 

Jeśli odniesiesz wrażenie, że paczka jest zapakowana w używaną folię bąbelkową lub pudełko z odzysku — masz rację! Staramy się w miarę naszych możliwości stosować recycling i dawać materiałom opakowaniowym drugie życie. Skoro torba foliowa, stanowiąca kurierski foliopak, kawałek folii bąbelkowej albo pudełko raz pokonały jakąś drogę — bo trafiły do nas — i to wytrzymały, to równie dobrze mogą zrobić jeszcze jedną wycieczkę, zanim trafią na wysypisko. Wszystkie materiały opakowaniowe, jeśli nadają się do ponownego użycia, zostaną przez nas powtórnie wykorzystane. Staramy się, aby coś, co nadaje się jeszcze do użytku, nie zostało zmarnowane. Niech żyje zero waste!

Q: Ile kosztuje wysyłka?

A: Koszt wysyłki zależy od wybranego wariantu. Jeśli wybierzesz wysyłkę kurierem (zazwyczaj DPD lub InPost), wysyłka kosztuje 10 zł przy przesyłce przedpłaconej i 15 zł przy przesyłce pobraniowej. Przesyłka kurierska może mieć do 10 kilo. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą swoją wartość, więc jeśli zaginą (co, na szczęście, zdarza się bardzo rzadko), łatwiej jest odzyskać pieniądze.

Przesyłki, realizowane za pomocą Paczkomatów, kosztują 5 zł za przesyłkę przedpłaconą i są ubezpieczone do kwoty 200 zł. Nie nadajemy przesyłek paczkomatowych za pobraniem, ponieważ wiele paczkomatów nie obsługuje takiej opcji.

Q: Ile trwa dostawa?

A: Dostawa przesyłki kurierskiej (DPD, Fedex, InPost) to zazwyczaj ok. 2 dni robocze. Paczkomat to dostaw, trwająca 2 – 5 dni roboczych (zgodnie z regulaminem przewoźnika), ale według deklaracji InPostu, 98 proc. przesyłek dociera w czasie 48 godzin — i nasze doświadczenia raczej to potwierdzają.

My, oczywiście, dokładamy wszelkich starań, by nadać Twoją przesyłkę jeszcze w dniu zakupu – i gwarantujemy, że tak się stanie, jeśli złożysz i opłacisz zamówienie przez Przelewy24 do godz. 11. Ta pora jest podyktowana rytmem pracy firm kurierskich: kurierzy odbierają paczki między godz. 11 a godz. 12. Najlepiej więc, by paczka była o godz. 11 już opłacona i bezpiecznie spakowana. Wpłata przez Przelewy24 jest widoczna w systemie w ciągu dosłownie kilkudziesięciu sekund.

Ale, prawdę mówiąc, deklarowana godzina podjazdu to jedno, a rzeczywista godzina podjazdu to zupełnie co innego 🙂 Jeśli kurier danego dnia podjedzie później, niż o deklarowanej porze, to (oczywiście!) zabierze wszystkie paczki, opłacone do pory jego  podjazdu — niezależnie od tego, która to będzie godzina 🙂

Jeśli wybierzesz opłatę przelewem bankowym, przesyłka zostanie nadana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli wpłacasz pieniądze zwykłym przelewem (nie błyskawicznym), bank księguje je zazwyczaj następnego dnia roboczego, choć czasem — w zależności od współpracy Twojego i naszego banku — trwa to do 2 dni roboczych.

Pamiętaj, że przesyłki kurierskie nadajemy od poniedziałku do piątku. Bielizna, zamówiona np. po południu w piątek albo w sobotę zostanie wysłana dopiero w poniedziałek. W soboty (a często i w niedziele) wysyłamy natomiast przesyłki paczkomatowe, jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone przez Przelewy24.

Q: Jakie macie metody wysyłki?

A: Opcja pierwsza: kurier. Zakupy wysyłamy kurierem (najczęściej DPD, okazyjnie Fedex lub InPost). Dostawa kurierska jest szybka i wygodna. W przypadku wszystkich kurierów istnieje możliwość przesyłki za pobraniem. Przesyłki są ubezpieczone na całą swoją wartość.

Jeśli wybierzesz kuriera: ze względu na harmonogram odbiorów kurierskich, przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku, do godz. 11. To znaczy, że jeśli zakupisz bieliznę i opłacisz ją do tej godziny i pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie, paczka wyruszy w podróż do Ciebie jeszcze tego samego dnia. Opłacenie zakupów przez Przelewy24 oznacza natychmiastowy wpływ pieniędzy do nas. Opłacenie zakupów przelewem bankowym oznacza zwłokę od kilku godzin, do dwóch dni (niezależnie od nas, to kwestia tempa księgowania transakcji przez banki).

Opcja druga: paczkomat. Paczkomatowe przesyłki są przygotowywane i nadawane praktycznie przez cały dzień, bo paczkę do paczkomatu bierze ze sobą każdy, kto akurat wychodzi z firmy i idzie w odpowiednim kierunku 🙂 Przesyłki paczkomatowe wychodzą od nas praktycznie przez cały tydzień.

Rodzaj wysyłki wybierasz każdorazowo podczas zakupów.

Uwaga: jeśli jesteś nowym Klientem i wybierasz przesyłkę pobraniową, zanim wyślemy paczkę, najpierw zadzwonimy do Ciebie i potwierdzimy zamówienie. Przepraszamy najmocniej za niedogodności z tym związane, ale ze względu na powtarzające się “żarty”, związane z zakupami na inne osoby, musieliśmy wprowadzić taką procedurę.

Q: Podczas zakupów podałem zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej – ale tylko, jeśli zrobisz to zanim paczka zostanie nadana. To zazwyczaj oznacza, że zmianę najlepiej jest zgłosić podczas zakupów (jeśli składasz i opłacasz zamówienie do godz. 10, paczka zostanie nadana tego samego dnia) albo, jeśli robisz zakupy po godzinie 10,  zgłoś zmianę adresu w dniu zakupów do godz. 21 (pakujemy przesyłki z całego dnia i rejestrujemy je w systemach kurierskich zazwyczaj do ok. godz. 21). Jeśli podasz nieprawidłowy adres i zorientujesz się już po wysyłce, paczka będzie musiała najpierw do nas powrócić, zanim będziemy mogli wysłać ją ponownie. To, niestety, oznacza dla Ciebie wydłużenie okresu realizacji oraz pokrycie kosztu ponownej wysyłki. Czasem można poprosić kuriera (po tym, jak się z Tobą lub z nami skontaktuje telefonicznie), by zostawił paczkę w innym miejscu, niż wskazane w adresie – ale to już zależy od dobrej woli kuriera.

Nasz pracownik, podczas przygotowywania Twoich zakupów do wysyłki, każdorazowo sprawdza, czy podany przez Ciebie adres wygląda, hmmm, prawidłowo. To znaczy, że jeśli przez roztargnienie nie podasz np. numeru domu czy mieszkania (a zdarzają się takie wypadki i to wcale nie tak rzadko…), skontaktuje się z Tobą, by dopytać o pełne dane adresowe. Odbieraj więc połączenia od nieznanego numeru 🙂 W ten sposób staramy się zminimalizować nieporozumienia adresowe, zapobiegać niepotrzebnemu krążeniu przesyłek między nami a Tobą, redukować Twoje koszty i skracać Twój czas oczekiwania na zakupy.

Mamy prośbę: zawsze sprawdź adres wysyłki, zanim ostatecznie zamkniesz transakcję. Czasem, kiedy zaczynasz wpisywać swój adres w system sklepu, telefon lub komputer “podpowiada” zapamiętane wcześniej dane. Ty wciskasz OK, dane są automatycznie wypełniane, ale nie zawsze przechodzą wszystkie! System często “zjada” numer domu i/lub mieszkania. Rzuć okiem, czy tak się nie stało w Twoim przypadku, po co paczka ma szukać Cię po omacku…

Q: Wybieram odbiór osobisty – czy i skąd mogę odebrać zakupioną bieliznę?

A: Bieliznę można odebrać osobiście (po dokonaniu przedpłaty) oraz wcześniejszym umówieniu się. Odbioru dokonasz na warszawskim Żoliborzu (okolice Arkadii). Cała procedura jest prosta:

  1. Najpierw, podczas zakupów, wybierz z listy opcji dostawy odbiór osobisty, zaznacz go i opłać zamówienie.
  2. Następnie skontaktuj się z nami (pisząc mail na info@wiatrodyskretni.pl lub dzwoniąc pod nr +48 780 488 817), aby umówić termin i miejsce odbioru.
  3. Jeśli się do nas nie odezwiesz, nic się nie stanie 🙂 Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i umówi na konkretny termin.
  4. W umówionym miejscy odbierasz swoje zakupy.

Weź jednak pod uwagę, że nasza działalność rozgrywa się głównie w internecie, więc musisz dać nam chwilę na przygotowanie Twojej paczki. Uprzedzony o odbiorze osobistym pracownik zabierze ze sobą do domu bieliznę z naszego magazynu, który jest poza Warszawą. A potem postara się umożliwić Ci bezproblemowy odbiór.

Q: Wysyłka darmowa – czy macie taką wysyłkę?

A: Tak, istnieje taka możliwość! Dostępna jest jednak dla osób, które zrobiły większe zakupy. I tak, jeśli płacisz z góry, przesyłka będzie darmowa, jeśli Twoje zakupy będą kosztowały 350 zł lub więcej. Jeśli wybierasz przesyłkę pobraniową, wartość zakupów wymagana dla darmowej przesyłki wynosi 450 zł.

Jeśli Twoje zakupy osiągną wymaganą wartość, możesz za darmo wybrać dowolną formę wysyłki ze wszystkich form, oferowanych przez sklep.


Pytania o wymianę i zwroty

Q: Mam zły rozmiar, czy mogę go wymienić?

A: Tak, ale tylko wtedy, gdy opakowanie będzie nienaruszone i nieotwierane (pozostaje wciąż zaplombowane), a bielizna nienoszona.

Jeśli bielizna została wyjęta, przymierzona i dopiero wtedy się okazało, że rozmiar jest zły, nie będziemy mogli przyjąć jej z powrotem. Wiemy, że jest to dość surowe, ale to jednak bielizna – Ty pewnie też nie chcesz dostać od nas bielizny, którą ktoś już miał na sobie…

Jeśli jednak kupiłeś kilka sztuk bielizny, przymierzyłeś jedną, stwierdziłeś, że nie pasuje i chcesz na inny rozmiar wymienić pozostałe – nie ma problemu. Niestety, koszty wysyłki, spowodowanej koniecznością wymiany, musisz pokryć z własnej kieszeni (tzn. Ty wysyłasz bieliznę do nas na własny koszt i pokrywasz koszt wysyłki do Ciebie). Dlatego doradzamy dokładnie sprawdzić wymiary (tutaj znajdziesz Tabelę Rozmiarów).

Zachowaj paragon, wymiana jest możliwa tylko z oryginalnym paragonem! Będziemy też wdzięczni za podanie numeru zamówienia, to ułatwi nam procedury, związane z realizacją wymiany.

Jeśli nie masz pomysłu, jak nadać bieliznę do nas, skorzystaj z agregatora wysyłek, z którego korzystamy i my – to Furgonetka. Mają naprawdę dobre ceny.

 

Q: Rozmyśliłem się, czy mogę zwrócić bieliznę?

A: Oczywiście, takie prawo przysługuje Ci jako konsumentowi na mocy Ustawy, regulującej handel internetowy.

Masz na zwrot 14 dni od momentu dostarczenia bielizny. Prawo to nazywa się prawem do odstąpienia od umowy i nawet nie musisz podawać powodu zwrotu. Jednak możesz z tego prawa skorzystać tylko pod warunkiem, że bielizna jest oryginalnie zapakowana, a  opakowanie nie zostało rozplombowane. Zgodnie z polskimi przepisami, na każde opakowanie bielizny zakładana jest plomba higieniczna, zapewniająca naszym Klientom bezpieczeństwo oraz gwarantująca, że dostają nową, nie zakładaną przez nikogo bieliznę.

Jakiekolwiek oznaki, że bielizna była rozplombowana, otwierana albo zakładana wykluczają możliwość zwrotu – polskie prawo ze względów higienicznych nie przewiduje możliwości zwrotu bielizny (dotyczy to także sklepów stacjonarnych).

Jeśli zwrot dokonywany jest w ramach odstąpienia od umowy, dokonujesz go na swój koszt. W przypadku odstąpienia od umowy zakup uważany jest za niebyły, a więc, oprócz kosztu samej bielizny, zwrócimy Ci także koszt przesyłki. Jednak, niezależnie od faktycznie wybranej przez Ciebie formy przesyłki, przysługuje Ci zwrot kosztu przesyłki w wysokości najniższego kosztu przesyłki dostępnej w sklepie.

Zachowaj fakturę (wysyłamy ją w wersji elektronicznej wraz z informacjami o wysyłce i podsumowaniem zamówienia), zwrot jest możliwy po podaniu numeru faktury. Będziemy też wdzięczni za podanie numeru zamówienia, to ułatwi nam procedury, związane z anulowaniem transakcji.

Procedura odstąpienia od umowy wygląda tak: poinformuj nas o zamiarze odstąpienia od umowy, wysyłając wiadomość na adres email odstapienieodumowy@wiatrodyskretni.pl. Następnie dokonaj zwrotu zakupionej bielizny. Forma zwrotu dowolna (poczta, kurier, paczkomat); my najbardziej lubimy paczkomat, ale Ty wybierasz formę najwygodniejszą dla Ciebie. Adres (ew. symbol paczkomatu), na jaki należy dokonać zwrotu, prześlemy Ci mailem w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.

Nie adresuj paczki na Spiżarnię Zdrowia! Choć wpisujemy tę nazwę jako nadawcę, jest to tylko trick, dzięki któremu wysyłka jest dyskretniejsza. Przesyłki, nadane na Spiżarnię Zdrowia, po prostu nie zostaną nam wydane.

Pamiętaj jednak, że nie odbieramy wysyłek za pobraniem!

Szczegóły, dotyczące Twojego prawa odstąpienia od umowy znajdziesz TUTAJ: pouczenie do prawa odstąpienia od umowy, a formularz, z którego możesz skorzystać (nie jest to obowiązkowe, ale będzie wygodniej i Tobie, i nam), znajdziesz TUTAJ: formularz odstąpienia od umowy.

Jeśli nie masz pomysłu, jak wysłać do nas przesyłkę, skorzystaj z agregatora wysyłek, z którego i my korzystamy – to Furgonetka. Ma dobre ceny.

Zobacz, co mówią o antybąkowej bieliźnie osoby, które już ją wypróbowały:

Polecam tę bieliznę ze względu na jej antybakteryjne działanie!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T01:47:01+01:00

Byłam sceptyczna, ale już nie jestem!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
5
2021-03-26T01:48:20+01:00

Wreszcie ktoś przełamał tabu!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:05:03+01:00

Idealna bielizna na długie podróże!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:06:08+01:00

Ta bielizna działa!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:07:13+01:00

Doskonałe rozwiązanie na problemy z jelitami!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:08:15+01:00

Niestandardowe rozwiązanie!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:09:23+01:00

Ta bielizna ratuje mi życie!

Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-03-26T02:10:17+01:00

Dzięki tej bieliźnie problem przestał istnieć

Testimonial zadowolonej z antybąkowej bielizny klientki
Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2021-05-12T01:45:42+02:00

Ta bielizna daje mi nadzieję, że ludzie nic nie poczują

pozytywna recenzja bielizny na bąki. zrzut ekrany z Facebooka
Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna
2023-05-06T19:40:20+02:00
0
1
Wiatrodyskretni | Antybąkowa bielizna

Zajrzyj do nas na Instagram!

zalety sklepu wiatrodyskretni w punktach
schemat działania antybąkowej bielizny
Daj nam znać, czego szukasz! Zostaw swój adres e-mail, a wyślemy Ci info natychmiast, jak tylko towar wróci na półki.
X