• +48 780 488 817
  • info@wiatrodyskretni.pl
  • Łap nas 11.00 – 19.00
  • SKLEPAntybąkowe WSZYSTKO
    Zapraszamy!
  • Jak to działaNa jakiej zasadzie działa antybąkowa bielizna
  • Instrukcja praniaJak prawidłowo pielęgnować antybąkową bieliznę
    Ważne!
  • Jak wybrać rozmiarDobrze dobrany rozmiar zapewnia najlepsze działanie bielizny
    Ważne!
  • Kontakt z namiNumer telefonu, adres email, formularz kontaktowy i parę słów o tym, kim jesteśmy
  • WysyłkiKiedy nadajemy paczki? Jaki kurier dostarczy Ci Twoje zakupy ? I ile to będzie kosztowało?
  • blogJeśli chcesz poczytać o zdrowiu jelit i pokrewnych tematach, to kliknij właśnie tutaj!
  • niezwykła bieliznaPod tym linkiem dowiesz się absolutnie wszystkiego o majtkach na bąki
    Warto
  • faqTutaj zebraliśmy najczęściej zadawane pytania oraz odpowiedzi na nie. Miłego odkrywania!
  • regulaminKoniecznie przeczytaj! Dowiesz się, na jakich warunkach świadczymy usługę i w jakich warunkach przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy
    Ważne!
  • Dla kogo te majtki?Kto powinien pomyśleć o zakupie antybąkowej bielizny? SPrawdź, czy jesteś w tym gronie!
    Info

Q: Podczas zakupów podałem zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej — ale tylko, jeśli zrobisz to, zanim paczka zostanie nadana – to znaczy, zanim ją przekażemy w ręce firmy, zajmującej się transportem.

Po odebraniu przez kuriera lub umieszczeniu w paczkomacie paczki nie da się już „cofnąć”. Nie dlatego, że nie chce się nam ingerować, po prostu niektóre firmy przewozowe nie udostępniają takiej możliwości, a inne za przeadresowanie pobierają opłatę niemal równą opłacie za wysyłkę.

Wracając do tematu: zmianę w adresie najlepiej zgłosić jak najszybciej po dokonaniu zakupu. Zawsze po zakupie system sklepu wysyła do Ciebie wiadomość, podsumowującą Twoją wizytę w naszym sklepie. Znajdziesz w niej nie tylko listę z Twoimi zakupami, ale też wszystkie swoje dane, które podajesz podczas zakupu.

I tutaj dwie ważne sprawy: koniecznie skontroluj, czy podczas zakupu wpisany został a). prawidłowy adres oraz b). właściwy numer telefonu. Bez tego pierwszego kurier nie dostarczy Ci paczki. Bez tego drugiego nie dostaniesz informacji z InPostu, że paczka czeka w paczkomacie i jako nieodebrana wróci do nas – a Ty za ponowną wysyłkę będziesz musiał zapłacić.

Może się zdarzyć, że podasz nieprawidłowy adres i zorientujesz się już po wysyłce – czyli paczka zostanie nadana na błędne dane. To niestety oznacza, że paczka będzie musiała najpierw do nas powrócić, zanim będziemy mogli wysłać ją ponownie. To z kolei oznacza dla Ciebie wydłużenie okresu realizacji oraz pokrycie kosztu ponownej wysyłki.

Nasz pracownik, podczas przygotowywania Twoich zakupów do wysyłki, każdorazowo sprawdza, czy podany przez Ciebie adres wygląda prawidłowo.

To znaczy, że jeśli przez roztargnienie nie podasz np. numeru domu (a zdarzają się takie wypadki i to wcale nie tak rzadko…), skontaktuje się z Tobą, by dopytać o pełne dane adresowe. Odbieraj więc połączenia od nieznanego numeru 🙂 Niestety, nie dotyczy to numeru mieszkania, bo wiele osób mieszka w wolnostojących domach i brak numeru mieszkania nie wydaje się nam niepokojący.

W ten sposób staramy się zminimalizować nieporozumienia adresowe, zapobiegać niepotrzebnemu krążeniu przesyłek między nami a Tobą, redukować Twoje koszty i skracać Twój czas oczekiwania na zakupy.

Mamy prośbę: zawsze sprawdź adres wysyłki, zanim ostatecznie zamkniesz transakcję. Czasem, kiedy zaczynasz wpisywać swój adres w system sklepu, telefon lub komputer „podpowiada” zapamiętane wcześniej dane. Ty wciskasz OK, dane są automatycznie wypełniane, ale nie zawsze przechodzą wszystkie! System często „zjada” numer domu i/lub mieszkania. Rzuć okiem, czy tak się nie stało w Twoim przypadku, po co paczka ma szukać Cię po omacku…

✌️

Daj nam znać, czego szukasz! Zostaw swój adres e-mail, a wyślemy Ci info natychmiast, jak tylko towar wróci na półki.