Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin opinii sklepu Wiatrodyskretni.pl
W naszym sklepie wyświetlane są opinie klientów, którzy dokonali u nas zakupu. Zobacz, według jakich zasad zbieramy opinie, prezentujemy je i weryfikujemy.
§1 Zbieranie opinii
W naszym sklepie wyświetlane są opinie klientów. Opinie klientów mają na celu zachęcenie innych klientów do dokonania zakupu oraz przekonanie ich na zasadzie społecznego dowodu słuszności, że nasza bielizna nie tylko działa, ale ułatwia życie i daje nieocenione korzyści.
§2 Sposób prezentowania opinii
Opinie prezentowane są na trzy sposoby:
a. w postaci gwiazdek (od jednej do pięciu), gdzie 5 gwiazdek oznacza najwyższe zadowolenie klienta z użytkowanego produktu, a jedna gwiazdka oznacza najniższe (brak) zadowolenie z użytkowania produktu;
b. w postaci opinii opisowych, umieszczanych w zakładce „Opinie”, znajdującej się na karcie każdego produktu;
c. w postaci wyciągów z opinii, które umieszczane są na karuzeli, znajdującej się u dołu niektórych wpisów blogowych oraz w postaci cytatów z opinii, umieszczonych na stronie Niezwykła antybąkowa bielizna, traktowanej przez nas jak rodzaj strony lądowania.
§3 Sposób zbierania i weryfikowania opinii
1.Wystawienie opinii możliwe jest na kilka sposobów:
a. każdy zweryfikowany użytkownik, a więc osoba, która dokonała zakupu przez nasz sklep internetowy, może zostawić opinię w sklepie, przy produkcie, który zakupiła — musi się jednak do tego zalogować na swoje konto użytkownika, które uprzednio musi zostać założone. Umożliwiamy założenie konta użytkownika automatycznie, podczas zakupów, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole i podać wybrane hasło. PRZED WEJŚCIEM W ŻYCIE USTAWY OMNIBUS: opinię mógł zostawić każdy klient, także bez zakładania konta. System sklepu rozpoznawał klienta, który dokonał zakupu, po zapisanym na jego urządzeniu końcowym ciasteczku.
b. opinię klient może nadesłać do nas za pomocą poczty email. Weryfikujemy wtedy adres email klienta z tym, który został podany w systemie podczas dokonania zakupu. Weryfikujemy także, czy opinia dotyczy produktu, który jest przypisany w systemie sklepu do danego adresu email.
c. opinię można napisać na naszym fanpage na platformie Facebook (META) w zakładce „Recenzje”. Praktykujemy wykorzystywanie takich opinii później do umieszczenia ich na karuzeli z opiniami lub w formie cytatów na stronach lądowania, do których kierują reklamy.
d. opinię można napisać także poprzez portal Allegro, ponieważ tam także prowadzimy sprzedaż.
2. Wszystkie opinie pochodzą od zweryfikowanych użytkowników. Dokładamy wszelkich starań w celu zweryfikowania opinii pod kątem ich pochodzenia od konsumentów, którzy używali produktu lub go nabyli.
3. Wyjątkiem od tej reguły są opinie z platformy Facebook (META): nie są one przez nas weryfikowane. Wychodzimy z założenia, że skoro ktoś podpisuje się pod opinią swoim imieniem i nazwiskiem oraz wizerunkiem, postępuje uczciwie i celowo.
4. W naszym sklepie znajdują się opinie, wystawione przez klientów przed wejściem w życie tzw. dyrektywy OMNIBUS — sklep istnieje od pięciu lat, a więc dłużej, niż obowiązuje ta dyrektywa. Te opinie nie zostały przez nas później dodatkowo zweryfikowane. Zostawiliśmy je w takiej formie, w jakiej zostały napisane.
§4 Recenzowanie opinii
Nie recenzujemy opinii. Udostępniamy do wglądu wszystkie zamieszczone w sklepie opinie, także te, które nie są dla nas lub dla naszego produktu pochlebne, jeśli klienci takie opinie u nas zostawili.
§5 Odpowiadanie na opinie
Staramy się odpowiadać na wszystkie opinie, jeśli to tylko możliwe. Platforma sklepu nie daje takiej możliwości, ale na opinie, zostawione na Facebooku czy na Allegro odpowiadany zawsze, dziękując za opinie przychylne i prosząc o więcej informacji, jeśli opinia przychylna nie była.
§6 Anonimizowanie opinii
Umożliwiamy naszym klientom anonimizowanie opinii. To znaczy, że aby zostały umieszczone, nie muszą być podpisane imieniem i nazwiskiem ani wizerunkiem. Jeśli ktoś się na decyduje udostępnić swoje dane, by uwiarygodnić swoją opinię, cieszy nas to. Ale jeśli klient się na to nie decyduje, publikacja danych nie jest konieczna do publikacji opinii. Zamieszczamy opinie podpisane uzgodnionym pseudonimem lub opatrzone zdjęciem, pochodzącym ze stocków ze zdjęciami. Rozumiemy, że ze względu na nasz asortyment, klienci mogą spodziewać się delikatności i dyskrecji. Dla nas najważniejsze, że MY jesteśmy w stanie zweryfikować klienta przed zamieszczeniem opinii.
§7 Rabat za wystawienie opinii
Proponujemy klientom, którzy nabyli nasze produkty, niewielki rabat na kolejne zakupy w zamian za zostawienie opinii (przy użyciu którejkolwiek metody z opisanych w paragrafie 3). Informujemy o tym rabacie i przedstawiamy tę propozycję w mailu, podsumowującym transakcję, wysyłanym przez nas już po wysyłce zakupów. Chcemy w ten sposób zachęcić klientów, by dzielili się z nami swoimi opiniami, a ze względu na delikatny charakter naszego asortymentu klienci nie są w tej kwestii zbyt wylewni. Informujemy także, że rabat zostanie klientowi przyznany niezależnie od rodzaju wystawianej opinii (klient dostanie rabat także wtedy, jeśli opinia nie będzie pozytywna).
§8 Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres e-mail wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
6. Ostatnia zmiana, jaka została wprowadzona w Regulaminie Opinii, miała miejsce 16.06.2023