fbpx

Q: Czy moja przesyłka będzie ubezpieczona?

A: Tak, wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Jednak różne rodzaje wysyłek różnią się między sobą wysokością ubezpieczenia. I tak, przesyłka kurierska jest ubezpieczona na sumę, zgodną z wysokością zapłaconej przez Ciebie kwoty – czyli na pełną swoją wartość. Opata za ubezpieczenie jest już zawarta w opłacie za transport przesyłki. To gwarantuje, że w przypadku zaginięcia przesyłki, cała jej wartość zostanie zrefundowana przez firmę, ubezpieczającą przewoźnika. Przesyłka MiniPaczką jest ubezpieczona automatycznie do kwoty 100 zł. Ta opłata też jest zawarta w cenie przesyłki – ale nie mamy wpływu na wysokość ubezpieczenia. Dlatego, robiąc zakupy na wyższe kwoty, bezpieczniej jest wybrać przesyłkę kurierską;  a na minipaczkę decydować się w przypadku zakupów do 100 zł – ponieważ reklamując zaginione przesyłki możemy liczyć tylko na taką refundację. Ubezpieczone na całą wartość są przesyłki kurierskie realizowane zarówno przez InPost, jak i Pocztex48.

Q: Czy przesyłka jest zapakowana dyskretnie?

A: Tak, przesyłka jest zapakowana w taki sposób, że na zewnątrz nie widać, co znajduje się w środku. Opisana jest neutralnie, jako “artykuły tekstylne”. Jeśli wyjątkowo zależy Ci na dyskrecji, zamieść taką notkę w polu “uwagi”, składając zamówienie. Wtedy nadamy przesyłkę nie z naszego konta Wiatrodyskretni, ale z konta współpracującego z nami sklepu Spiżarnia Zdrowia – więc nawet nazwa firmy nie będzie niczego sugerować.

Q: Wybieram odbiór osobisty – czy i skąd mogę odebrać zakupioną bieliznę?

A: Bieliznę można odebrać osobiście (po dokonaniu przedpłaty) oraz wcześniejszym umówieniu się. Odbioru dokonasz na warszawskim Żoliborzu (okolice Arkadii). Najpierw jednak daj nam znać, że wybierasz odbiór osobisty – nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i umówi na konkretny termin. Nasza działalność rozgrywa się głównie w internecie, ale uprzedzony o odbiorze osobistym pracownik zabierze ze sobą do domu bieliznę z paragonem i opakowaniem, by umożliwić Ci bezproblemowy odbiór. Dlatego właśnie konieczna jest przedpłata – pracownik musi zabrać dla Ciebie przesyłkę już z paragonem, a paragon wystawiany jest na podstawie wpłaty.

Q: Podczas zakupów podałem zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej – ale tylko, jeśli zrobisz to zanim paczka zostanie nadana. To zazwyczaj oznacza, że zmianę najlepiej jest zgłosić podczas zakupów (jeśli składasz i opłacasz zamówienie do godz. 11, paczka zostanie nadana tego samego dnia) albo w dniu zakupów do wieczora (pakujemy przesyłki i nadajemy je zbiorczo ok. godz. 20). Jeśli podasz nieprawidłowy adres i zorientujesz się już po wysyłce, paczka będzie musiała najpierw do nas powrócić, zanim będziemy mogli wysłać ją ponownie. To, niestety, oznacza dla Ciebie wydłużenie okresu realizacji oraz pokrycie kosztu ponownej wysyłki.

Q: Ile kosztuje wysyłka?

A: Koszt wysyłki zależy od wybranego wariantu. Jeśli wybierzesz wysyłkę MiniPaczką, realizowaną przez Pocztę Polską, zapłacisz za nią 8 zł – pod warunkiem, że ciężar paczki nie przekroczy kilograma. Jeśli paczka będzie cięższa, zostanie wysłana kurierem – wtedy wysyłka kosztuje 14 zł przy przesyłce przedpłaconej i 16 zł przy przesyłce pobraniowej. Wysyłka kurierem Poczty Polskiej, czyli za pośrednictwem Pocztex48, kosztuje 15 zł w przypadku przesyłki przedpłaconej i 17 zł przy przesyłce pobraniowej. Przesyłka kurierska może mieć do 10 kilo.

Q: Ile trwa dostawa?

A: To zależy od wybranej metody wysyłki. Dostawa przesyłki kurierskiej (POcztex48 i InPost) to zazwyczaj ok. 2 dni roboczych. Dostawa MiniPaczką, czyli za pośrednictwem Poczty Polskiej – do 7 dni roboczych. My, oczywiście, dokładamy wszelkich starań, by nadać Twoją przesyłkę jeszcze w dniu zakupu – i gwarantujemy, że tak się stanie, jeśli złożysz i opłacisz zamówienie do godz. 11 (ta pora jest podyktowana rytmem pracy firmy kurierskiej).

Jeśli wybierzesz opłatę przelewem bankowym, przesyłka zostanie nadana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj następnego dnia roboczego, choć czasem – w zależności od banku – trwa to do 2 dni roboczych).

Pamiętaj, że przesyłki InPost nadajemy od poniedziałku do piątku. Bielizna, zamówiona np. w piątek późnym popołudniem albo w sobotę zostanie wysłana dopiero w poniedziałek. W soboty wysyłamy tylko przesyłki Pocztex48, jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godz. 11.

Q: Jakie macie metody wysyłki?

A: Zakupy wysyłamy Pocztą Polską (MiniPaczka – opcja tańsza, ale dłużej trwa dostawa) lub kurierem (InPost lub kurier Poczty Polskiej Pocztex48). Dostawa kurierska jest szybsza, ale przesyłka nieco droższa. Istnieje też możliwość przesyłki za pobraniem.

Rodzaj wysyłki wybierasz każdorazowo podczas zakupów. Są jednak pewne ograniczenia, np. wysyłka MiniPaczką jest możliwa tylko wtedy, gdy waga paczki nie przekracza kilograma. W przypadku cięższych paczek, możemy je wysłać wyłącznie kurierem.

Wysyłki pobraniowe też są możliwe tylko przy wyborze przesyłki kurierskiej.

Uwaga: jeśli jesteś nowym Klientem i wybierasz przesyłkę pobraniową, możemy przeprowadzić telefoniczną weryfikację zamówienia. Robimy takie weryfikacje wyrywkowo. Przepraszamy najmocniej za niedogodności z tym związane, ale ze względu na powtarzające się “żarty”, związane z zakupami na inne osoby, musieliśmy wprowadzić taką politykę.

Czekam na ten produkt! Zostaw nam swój adres email, a poinformujemy Cię, gdy towar się znów pojawi w sklepie.
Email Ilość Nikomu nie zdradzimy Twojego adresu email.
X