fbpx

Q: Akceptowane formy płatności – jakie sposoby płatności udostępnia sklep?

A: Nasz sklep udostępnia wszystkie powszechnie stosowane formy płatności. Na szybkie płatności pozwala współpraca z Przelewy24, obsługiwane przez firmę PayPro. Płatności za pośrednictwem Przelewy24 są dyskretne i bezpieczne. Przelewy24 pozwalają na płacenie szybkim przelewem elektronicznym, BLIKiem, kartą kredytową lub elektronicznymi portfelami (Apple Pay czy Google Pay). Korzystanie z Przelewy24 jest bardzo proste: podczas finalizowania zakupów z dostępnych opcji płatności wybierz Przelewy24, zaakceptuj regulamin sklepu, kliknij na “Zamawiam i płacę”, a dalej system sam Cię poprowadzi przez proces płatności.

Jeśli nie ufasz płatnościom zapośredniczonym (choć Przelewy24 są absolutnie bezpieczne i godne zaufania), możesz wybrać płatność przez tradycyjny przelew bankowy. Wystarczy wybrać “przelew bankowy” podczas finalizowania zakupów. Wtedy dostaniesz od nas na maila numer konta i możesz zrobić przelew bezpośrednio ze swojego banku. Na Twój przelew czekamy wtedy 3 dni robocze. Jeśli się w tym czasie nie pojawi, Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

A najbardziej nieufnym umożliwiamy opłacenie zakupów gotówką przy odbiorze – wystarczy wybrać płatność na pobraniem (w przypadku paczkomatów, pobraniową opłata jest uiszczana za pomocą karty kredytowej lub debetowej w paczkomacie). Weź jednak pod uwagę, że jeśli się w międzyczasie rozmyślisz, koszt przesyłki pobraniowej już został poniesiony i będzie go trzeba opłacić.

Q: Czy moja przesyłka będzie ubezpieczona?

A:Ubezpieczone są wszystkie przesyłki kurierskie (InPost i Pocztex48). Zgodnie z regulaminem świadczenia usługi, przesyłki kurierskie są ubezpieczone na sumę, zgodną z wysokością zapłaconej przez Ciebie kwoty – czyli na pełną swoją wartość, włącznie z kosztem samej wysyłki. Opata za ubezpieczenie jest już zawarta w opłacie za transport przesyłki (doliczona do kosztu samej wysyłki). Przesyłka jest przez to nieco droższa (w sumie niecałe 2 złote), ale warto wysyłać ubezpieczone przesyłki. Antybąkowa bielizna ma swoją wartość, wiele osób robi zakupy, obejmujące kilka sztuk bielizny – więc łączna wartość wysyłanych przez nas paczek jest czasami spora. Ubezpieczenie gwarantuje, że w przypadku zaginięcia przesyłki, cała jej wartość zostanie zrefundowana przez firmę, ubezpieczającą przewoźnika.

Q: Czy przesyłka jest zapakowana dyskretnie?

A: Tak, przesyłka jest zapakowana w taki sposób, że na zewnątrz nie widać, co znajduje się w środku. Opisana jest neutralnie, jako “artykuły tekstylne”. Ponieważ wiemy, że wielu naszym Klientom zależy na dyskrecji, nadajemy przesyłkę nie z naszego konta Wiatrodyskretni, ale z konta współpracującego z nami sklepu Spiżarnia Zdrowia.  – więc nawet nazwa firmy nie będzie niczego sugerować. Etykieta na paczce wygląda tak (InPost):

etykieta wysyłkowa kurierska antybakowa bielizna

Q: Wybieram odbiór osobisty – czy i skąd mogę odebrać zakupioną bieliznę?

A: Bieliznę można odebrać osobiście (po dokonaniu przedpłaty) oraz wcześniejszym umówieniu się. Odbioru dokonasz na warszawskim Żoliborzu (okolice Arkadii). Najpierw jednak daj nam znać, że wybierasz odbiór osobisty – nasz pracownik skontaktuje się z Tobą i umówi na konkretny termin. Nasza działalność rozgrywa się głównie w internecie, ale uprzedzony o odbiorze osobistym pracownik zabierze ze sobą do domu bieliznę z paragonem i opakowaniem, by umożliwić Ci bezproblemowy odbiór. Dlatego właśnie konieczna jest przedpłata – pracownik musi zabrać dla Ciebie przesyłkę już z paragonem, a paragon wystawiany jest na podstawie wpłaty.

Q: Podczas zakupów podałem zły adres wysyłki – czy mogę go jeszcze zmienić?

A: Jak najbardziej – ale tylko, jeśli zrobisz to zanim paczka zostanie nadana. To zazwyczaj oznacza, że zmianę najlepiej jest zgłosić podczas zakupów (jeśli składasz i opłacasz zamówienie do godz. 11, paczka zostanie nadana tego samego dnia) albo w dniu zakupów do wieczora (pakujemy przesyłki i nadajemy je zbiorczo ok. godz. 20). Jeśli podasz nieprawidłowy adres i zorientujesz się już po wysyłce, paczka będzie musiała najpierw do nas powrócić, zanim będziemy mogli wysłać ją ponownie. Staramy się zawsze porozumieć z firmą kurierską, ale nie zawsze przynosi to efekty i pomimo interwencji źle zaadresowane paczki wracają. To, niestety, oznacza dla Ciebie wydłużenie okresu realizacji oraz pokrycie kosztu ponownej wysyłki.

Q: Ile kosztuje wysyłka?

A: Koszt wysyłki zależy od wybranego wariantu. Jeśli wybierzesz wysyłkę kurierem InPost, wysyłka kosztuje 14 zł przy przesyłce przedpłaconej i 16 zł przy przesyłce pobraniowej. Wysyłka kurierem Poczty Polskiej, czyli za pośrednictwem Pocztex48, kosztuje 15 zł w przypadku przesyłki przedpłaconej i 17 zł przy przesyłce pobraniowej. Przesyłka kurierska może mieć do 10 kilo. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone na całą swoją wartość, więc jeśli zaginą (co, na szczęście, zdarza się rzadko), łatwiej jest odzyskać pieniądze. Przesyłki, realizowane za pomocą Paczkomatów, kosztują 12,50 zł za przesyłkę przedpłaconą i 15 zł za przesyłkę pobraniową (płacisz wtedy przy odbiorze w Paczkomacie kartą kredytową lub debetową).

Q: Ile trwa dostawa?

A: Dostawa przesyłki kurierskiej (Pocztex48 i InPost) oraz przesyłki paczkomatowej to zazwyczaj ok. 2 dni roboczych. Według deklaracji przewoźników, 98 proc. przesyłek dociera w tym terminie – i nasze doświadczenia raczej to potwierdzają. My, oczywiście, dokładamy wszelkich starań, by nadać Twoją przesyłkę jeszcze w dniu zakupu – i gwarantujemy, że tak się stanie, jeśli złożysz i opłacisz zamówienie przez Przelewy24 do godz. 11. Ta pora jest podyktowana rytmem pracy firmy kurierskiej: kurier odbiera paczki właśnie o tej porze, więc paczka musi być o godz. 11 już opłacona i bezpiecznie spakowana. Wpłata przez Przelewy24 jest widoczna w systemie w ciągu dosłownie kilkudziesięciu sekund.

Jeśli wybierzesz opłatę przelewem bankowym, przesyłka zostanie nadana dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli wpłacasz pieniądze zwykłym przelewem (nie błyskawicznym), bank księguje je zazwyczaj następnego dnia roboczego, choć czasem – w zależności od współpracy Twojego i naszego banku – trwa to do 2 dni roboczych.

Pamiętaj, że przesyłki InPost nadajemy od poniedziałku do piątku. Bielizna, zamówiona np. po południu w piątek albo w sobotę zostanie wysłana dopiero w poniedziałek. W soboty wysyłamy tylko przesyłki Pocztex48, jeśli zamówienie zostanie złożone i opłacone przez Przelewy24 do godz. 1. W soboty nadajemy też przesyłki za pośrednictwem paczkomatów, ale w drogę i tak wyruszą w poniedziałek.

Q: Jakie macie metody wysyłki?

A: Opcja pierwsza: kurier. Zakupy wysyłamy kurierem (InPost lub kurier Poczty Polskiej Pocztex48). Dostawa kurierska jest szybka i wygodna. W przypadku obu kurierów istnieje możliwość przesyłki za pobraniem. Przesyłki są ubezpieczone na całą swoją wartość.

Opcja druga: paczkomat. Tutaj tez masz możliwość wyboru pomiędzy przesyłką przedpłaconą (tańsza), a pobraniową (nieco droższa). Za przesyłkę pobraniową zapłacisz bezpośrednio w paczkomacie, używając do tego celu karty kredytowej lub debetowej.

Rodzaj wysyłki wybierasz każdorazowo podczas zakupów.

Uwaga: jeśli jesteś nowym Klientem i wybierasz przesyłkę pobraniową, możemy przeprowadzić telefoniczną weryfikację zamówienia. Robimy takie weryfikacje wyrywkowo. Przepraszamy najmocniej za niedogodności z tym związane, ale ze względu na powtarzające się “żarty”, związane z zakupami na inne osoby, musieliśmy wprowadzić taką procedurę.

Q: Wysyłka darmowa – czy macie taką wysyłkę?

A: Tak, istnieje taka możliwość! Dostępna jest jednak dla osób, które zrobiły większe zakupy. I tak, jeśli płacisz z góry, przesyłka będzie darmowa, jeśli Twoje zakupy będą kosztowały 350 zł lub więcej. Jeśli wybierasz przesyłkę pobraniową, wartość zakupów wymagana dla darmowej przesyłki wynosi 450 zł.

Jeśli Twoje zakupy osiągną wymaganą wartość, możesz za darmo wybrać dowolną formę wysyłki z oferowanych przez sklep.

Czekam na ten produkt! Zostaw nam swój adres email, a poinformujemy Cię, gdy towar się znów pojawi w sklepie.
Email Ilość Nikomu nie zdradzimy Twojego adresu email.
X